SAMK: Työelämän kehittäjäksi asiakasosaamisessa

20.11.2015

Satakunnan ammattikorkeakoulussa alkaa syksyllä 2016 matkailu-, ravitsemis- ja talousalan ylempään ammattikorkeakoulututkintoon (restonomi ylempi AMK) johtava asiakasosaamisen koulutus!

Koulutuksen (90 op) painopisteenä on organisaatiolle kilpailuetua tuottavan asiakkaan kokemuksen kokonaisvaltainen hallinta.  Opintojen teemoja ovat mm. asiakkaan osallistaminen liiketoiminnan kehittämiseen, monikanavaisen asiakaskokemuksen johtaminen sekä asiakaskannattavuus.

Koulutus on suunnattu erityisesti työelämässä oleville, palvelutoimialoilla työskenteleville asiantuntijoille.  Tutkinto on mahdollista suorittaa 1,5- 2 vuodessa monimuotoisesti opiskellen. Suuri virtuaalisuusaste mahdollistaa myös paikkaan sitomattoman opiskelun. 

Lisätietoja: tuotevastaava Vappu Salo, vappu.salo(a)samk.fi